problem z mocą

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • djtomi2
    Rider
    • 2010
    • 252
    • Octavia II (1Z3)
    • CEGA 2.0 TDI CR RS 170 KM

    problem z mocą

    Zamieszczone przez piramida
    Zamieszczone przez looker
    Zamieszczone przez Rogalotti
    200PS w tych silnikach na seryjnej mechanice wychodzi ale hardcorowym modem.
    Jeżeli mowa o BMN to dlaczego to taki hardcore te 200KM ? W większości tych silników ZTCW wychodziło właśnie ok. 200KM po programie samym (np. Mikrus - AFAIR 205KM) ?
    pewnie miał na mysli to ze powyzej 200KM nie wiele da sie zrobić, czyli jest to max sprezarki gt17
    Oprócz sprężarki dochodzi ci jeszcze nie szczęsny DPF, który się dość szybko zapełnia i procedura wypalania się często włącza. No chyba że się mylę to proszę mnie teoretyka poprawić :szeroki_usmiech
  • sobo1991
    Classic
    • 2009
    • 12

    #2
    problem z mocą

    moja skoda octavia 1.9 tdi ASV 81kw/110km
    Podczas jazy mam odczucie braku mocy . Mianowicie przy prętkości 150 jest zastój . Podejżewam że jest to turbosprężarka ponieważ juz raz była serwisowana po przejechaniu 110tys km ( teraz mam 190tys km) . Wtedy też tak było lecz wyskakiwała kontrolka (?zaworowa?). Teraz bez niczego tak się dzieje.
    Co w takiej sytuacji zrobić? Jak sprawdzić ze to znowu ona, bo dłyszałem że mogą to być również problemy z przepustnicą lub zaworami. Proszę o pomoc w dniagnozie.

    Komentarz

    • Deco
      Rider
      • 2008
      • 612

      #3
      użyj "Szukaj" tematów o braku mocy jest chyba mniej tylko od tematów "Jaki olej do TDI"

      A co do braku mocy to tylko wróżka Ci powie co u Ciebie pierdyknęło.

      Tylko logi dynamiczne Ci powiedzą co jest nie tak. A możliwości jest kilka.

      zapieczone kierownice w turbo
      mieszek
      N75
      przepływka
      czujnik ciśnienia doładowania przy IC
      nieszczelne wężyki podciśnienia

      Komentarz

      • daneczek76
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 3642
        • Toyota

        #4
        Zamieszczone przez sobo1991
        odejżewam że jest to turbosprężarka ponieważ juz raz była serwisowana po przejechaniu 110tys km ( teraz mam 190tys km)
        wydaje mi się że turbo raczej nie bo jeśli by było dobrze zrobione to tak szybko by nie pierdło.

        No chyba że faktycznie jeździsz lajtowo i zapiekły ci się kierownice bo turbawka nie chodziła w pełnym zakresu. Proponuje narazi pojeździć bardziej dynamicznie tak do 3500 tys obrotów oczywiście po mieście też :wink:

        Raczej na zawór bym nie stawiał bo on już przy 120 km/h dawał by znać o sobie.

        A najlepiej podjechać na spot w swoim mieście i poprosić kolego o podpięcie do vag.
        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

        Komentarz

        Pracuję...